آسفالت میکروسرفیسینگ در آزاده راه قزوین به کرج شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین روز یکشنبه از کارخانه فراوری آسفالت میکروسرفیسینگ و قسمت های مختلف آن بازدید کرد.

آسفالت میکروسرفیسینگ در آزاده راه قزوین به کرج شروع شد

افشین پیرنون درحاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: عملیات اجرایی آسفالت میکروسرفیسینگ در محدوده آزاده راه قزوین به کرج در محدوده پل زیاران، انتهای حوزه استحفاظی استان در استان شروع گردیده است.

پیرنون در خصوص ویژگی این نوع آسفالت توضیح داد: با توجه به سطح هموار رویه راه آزاد راه قزوین به کرج و چندین مورد سوانح ناشی از رعایت نشدن سرعت مطمئنه در حین بارندگی و نیز درخواست پلیس راه استان، عملیات افزایش اصطکاک سطح محور 10 کیلومتر انتهای مسیر به سمت کرج در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نهاده شد و فعالیت اجرایی از هفته گذشته شروع گردیده است.

پیرنون یادآورشد: مخلوط های میکروسرفیسینگ که شامل مصالح صد درصد شکسته با دانه بندی تعیین، قیر امولسیون اصلاح گردیده، آب و فیلرهای معدنی است در نهایت با یکدیگر مخلوط گردیده و سپس با ماشین مخصوص میکروسرفیسینگ بر روی سطح جاده پخش می شوند.

وی اضافه کرد: آسفالت میکروسرفیسینگ عموما به عنوان مخلوط مناسبی برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه طبقه بندی گردیده می گردد و به عنوان مخلوط سطحی در اصلاح شیارشدگی، بهبود اصطکاک سطح و افزایش عمر روسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص مزایای اجرای این پروژه گفت: پر کردن شیارهای جای چرخ ها، گود افتادگی ها و ناهمواری های عرضی و طولی، پر کردن درزها و ترک های کم عمق و سطحی، اصلاح عریان شدگی ها، افزایش اصطکاک، اصلاح ناهمواری های سطحی، زیبایی بیشتر جاده، برطرف اکسید شدن قیرسطحی آسفالت، برطرف قیرزدگی سطحی، پر کردن چاله های کم عمق، جلوگیری از خرابی های بیشتر سطح جاده و به طور کلی افزایش سطح سرویس دهی جاده از مزایای بکارگیری آسفالت میکروسرفیسینگ است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4520

به "آسفالت میکروسرفیسینگ در آزاده راه قزوین به کرج شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت میکروسرفیسینگ در آزاده راه قزوین به کرج شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید