افزایش سازمانهای مردم نهاد جوانان خوزستان به100 سمن تا خاتمه سال

به گزارش مجله سرگرمی، ایمان محمدی نرگسی در گفگو با خبرنگاران، اضافه کرد: هدف اصلی تشکیل مجمع جوانان استان را شبکه سازی اجتماعی در جهت افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه مدیریت و تصمیم گیری دانست.

افزایش سازمانهای مردم نهاد جوانان خوزستان به100 سمن تا خاتمه سال

وی ادامه داد: مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان خوزستان با 7 کمیسیون تخصصی کار خود را بر مبنای کاهش آسیب های اجتماعی استان با قدرت شروع خواهد نمود.

محمدی نرگسی اضافه کرد: اولویت ما کاهش محرومیت و توسعه گردشگری و افزایش سمن ها در استان است و در حال حاضر 70 سمن در استان فعالیت می نمایند که با برنامه ریزی لازم این تعداد تا سرانجام سال جاری به یک صد سمن افزایش می یابد.

رییس مجمع جوانان خوزستان اعلام کرد: خوزستان جز استان های جوان کشور است و تمام هزینه های این مجمع از خیرین و سازمان های مردم نهاد تامین می گردد لذا برای این که بتوانیم با قدرت بیشتری کار خود را دنبال کنیم به حمایت و همراهی همه دستگاه ها احتیاج داریم.

ایمان محمدی نرگسی اضافه کرد: از دیگر اهداف مجمع جوانان استان شبکه سازی اجتماعی و همگرایی تمام تشکل ها فعال اجتماعی در عرصه های مختلف است.

وی گفت: یاری به کاهش مسائل جوانان در حوزه های همچون اشتغال، ازدواج، تحصیل و مسکن از دیگر اولویت های مجمع جوانان است که با سیاستگذاری و تدوین طرح ها و برنامه هایی در سطح ملی و استانی و ارائه آن به قوه مقننه و مجری در صدد برطرف و یا کاهش این آسیب ها حرکت خواهد نمود.

در سرانجام محمدی نرگسی اظهار کرد: امیدواریم با کوشش همکاران در مجمع جوانان استان خوزستان شاهد افزایش مشارکت اجتماعی جوانان و تاسیس چشم گیر سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان تا 250 سمن جوانان در سرانجام سال آینده خواهیم بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6463

به "افزایش سازمانهای مردم نهاد جوانان خوزستان به100 سمن تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سازمانهای مردم نهاد جوانان خوزستان به100 سمن تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید