برانکو کار ناتمام دالیچ را تمام می نماید؟

به گزارش مجله سرگرمی، پیش تر دالیچ با العین به فینال آسیا رسیده و جام را از دست داده بود و حالا کروات ها امیدوارند برانکو با پرسپولیس کار نیمه تمام او را تمام کند.

برانکو کار ناتمام دالیچ را تمام می نماید؟

به گزارش خبرنگاران ، نه فقط طرفداران پرسپولیس، بلکه هموطنان برانکو ایوانکوویچ هم به قهرمانی قرمزهای تهران در آسیا امیدوارند. این خواست و توجه شان به پرسپولیس هم دلیل روشنی دارد: برانکو ایوانکوویچ. مردی که با قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به اولین مربی کروات تبدیل خواهد شد که این عنوان را از آن خود می نماید.

البته پیش از او زلاتکو دالیچ که حالا سرمربی تیم ملی کرواسی است حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه نموده بود اما نتوانست جام بگیرد و حالا کروات ها امیدوارند که برانکو کار ناتمام او را تمام کند. این امیدواری را سایت واراژدین در تازه ترین گزارش خود از پرسپولیس به زبان آورده است.

سایتی که برگرفته از نام شهر زادگاه برانکو ایوانکوویچ است و نوشته: برانکو انتظار داشت که در مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد و گام بلندی برای قهرمانی در این رقابت ها بردارد تا اولین مربی کرواسی باشد که به این عنوان می رسد. پرسپولیس با راهنمایی برانکو در کاشیما به مصاف این تیم رفت اما با وجود بازی خوبی که در نیمه نخست انجام داد، در نیمه دوم دو گل خورد و باخت تا امیدش به بازی برگشت باشد. بازی برگشت شنبه آینده در تهران برگزار می گردد و پرسپولیس و برانکو امیدوارند که در این بازی شانس خود را برای قهرمانی امتحان نمایند. کاشیما در بازی برگشت نیمه نهایی برابر سامسونگ به تساوی 3 -3 رسید تا با توجه به برد 3 بر 2 در بازی رفت به فینال برسد. پرسپولیس هم در مجموع 2 بر 1 السد را شکست داد و راهی فینال شد. کاشیما اولین حضورش در فینال را تجربه می نماید و برای پرسپولیس و برانکو هم این اولین فینال لیگ قهرمانان آسیا است که امیدواریم مثل دالیچ که با شکست برابر تیم چونبوک قهرمان را از دست داد، ناکام نماند.

140 + 140 - 11

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5750

به "برانکو کار ناتمام دالیچ را تمام می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو کار ناتمام دالیچ را تمام می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید