برای رفت و آمدم برنامه ریزی گردیده، همه حریفان ما المپیکی و رکوردار هستند

به گزارش مجله سرگرمی، احمدی درباره شانس کسب مدال طلا نیز توضیحاتی می دهد. او عادت ندارد غیر منطقی با اتفاق های پیش روی زندگی اش برخورد کند.

برای رفت و آمدم برنامه ریزی گردیده، همه حریفان ما المپیکی و رکوردار هستند

به گزارش خبرنگاران، بانوی پرچم دار ایران با اشاره به اینکه شرایط میزبانی کشور اندونزی برای تمام ورزشکاران یکسان است، می گوید: تجربه به من یاد داده که به چیزی جز مسابقه فکر نکنم و معتقدم نباید حتی یک تیر را از دست بدهیم.

الهه احمدی ملی پوش تیراندازی ایران در بازی های آسیایی 2018 در حاشیه تمریناتش مثل همیشه با روی خوش از حال و هوایش می گوید: ما همه حریفان خود را می شناسیم که از بهترین های المپیک و جهان هستند و می توانیم رکوردهای مورد نظرشان را پیش بینی کنیم. پرچمدار کاروان ایران که تا چند ساعت قبل از افتتاحیه در پالمبانگ مستقر است و بعد باید برای چند ساعت به جاکارتا برود، از این مسئله گلایه ای ندارد و می گوید: خیلی خوشحالم که به عنوان پرچمدار انتخاب شدم. به ویژه اینکه از رشته تیراندازی پرچمدار انتخاب گردیده است. در مورد رفت و آمدم نیز همه چیز برنامه ریزی گردیده است و ما هم طبق برنامه پیش می رویم.

احمدی درباره شانس کسب مدال طلا نیز شرحاتی می دهد. او عادت ندارد غیر منطقی با اتفاق های پیش روی زندگی اش برخورد کند: حریفان خیلی دشوار کوشش می نمایند که برنده شوند و ما هم مبارزه می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. نتیجه، بعد از مبارزه معین می گردد. تیراندازی شرایط خاصی دارد. وقتی در خط هستیم از هیچ کدام از حریفان خود خبر نداریم و نباید هیچ تیری را از دست بدهیم. ممکن است با یکی دو نمره اختلاف نتیجه نگیریم. واقعا رقابت دشواری در تیراندازی وجود دارد. حریفان ما همه المپیکی و رکورددار هستند و از بهترین های جهان به حساب می آیند. تیم های ژاپن و کره خیلی خوب هستند اما چین فقط برای طلا می جنگد. او درباره وضعیت میزبانی هم شرح کوتاهی می دهد: ممکن است یک جا برای مسابقات برویم و شرایط خوب یا بد باشد. من این را در ورزش فهمیدم که ورزشکار باید فقط به رشته خود فکر کند. اگر به هر چیز دیگری توجه کند ممکن است که در کارش نتیجه منفی بگذارد. فعلا فقط روی مسابقات متمرکز هستم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 579

به "برای رفت و آمدم برنامه ریزی گردیده، همه حریفان ما المپیکی و رکوردار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رفت و آمدم برنامه ریزی گردیده، همه حریفان ما المپیکی و رکوردار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید