بی اعتنایی مدیران بروجرد به امور جوانان، کمیته های تخصصی ایجاد گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ستاد ساماندهی امور جوانان بروجرد پیش از ظهر سه شنبه در حالی برگزار گردید که تعداد زیادی از مدیران دستگاه های متولی در این جلسه حضور نداشتند و این موضوع مورد انتقاد شدید فرماندار بروجرد نهاده شد.

بی اعتنایی مدیران بروجرد به امور جوانان، کمیته های تخصصی ایجاد گردد

بی توجهی مدیران بروجرد به امور جوانان

رضا آریایی فرماندار بروجرد در این جلسه ضمن ابراز گلایه از عدم حضور مدیران دستگاه های متولی در این جلسه، گفت: یکی از مسائلی که امروز شاهد آن در سیستم اداری هستیم، عدم حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات است که این امر به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق یا بی اهمیت دانستن موضوعات جلسات از سوی مدیران دستگاه ها اشت.

وی، اضافه کرد: متاسفانه مدیران دستگاه ها به یکدیگر احترام نمی گذارند و به دعوت دیگر ادارات در راستای برگزاری جلسات جواب نمی دهند.

فرماندار بروجرد، توضیح داد: برخی از مدیران اظهار می نمایند دعوتنامه به دستشان نمی رسد که این معضل در سطح شهرستان باید آنالیز و با آن برخورد گردد.

آریایی، گفت: وقتی جلسه ای بدون حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردد مگر می توان انتظار خروجی داشت؟ به طور قطع این چنین انتظاری بی جا است.

وی با اشاره به واگذاری بخشی از امور ستاد ساماندهی جوانان به اداره ورزش و جوانان بروجرد، ادامه داد: ورزش و جوانان، نه نیروی انسانی دارد و نه نیروی کارشناس و متخصصی در حوزه های مربوط به جوانان که بخواهد مسئله ای از این ستاد حل نماید.

کمیته های تخصصی در حوزه جوانان تشکیل گردد

فرماندار بروجرد، توضیح داد: برای حل مسائل جوانان باید کمیته های کار تشکیل گردد و در این کمیته ها از نظرات مشاورین متخصص و کارشناس با همفکری فعالین اجتماعی استفاده گردد.

آریایی، اضافه کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی بهزیستی متخصص بوده که باید راه حلهای مناسبی را ارائه دهد و برای خروجی فعالیت ها بازده زمانی مشخص کند.

وی با بیان اینکه در جلسات مصوبات زیادی داریم اما پیگیر نماینده نداریم، گفت: مخاطبین کمیته های کار، جوانان هستند و این قشر خواسته های متفاوتی دارند که این احتیاجها باید تخصصی برآورده شوند چرا که خواسته های بدون تحلیل خروجی ندارد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه متاسفانه صنعت و فراوری نمایندگان ارتباط ضعیفی با دانشگاه ها دارند به طوری که از پتانسیل دانشگاه ها استفاده نمی گردد، تاکید نمود: باید کوشش کنیم در این حوزه ها از نظر کارشناسانه مشاورین و کارشناسان دانشگاهی بهره بیشتری ببرند.

آریایی با اشاره به تربیت دانش آموزان به عنوان جوانان آینده کشور، گفت: اگر بخواهیم در زمینه زیربنایی کار تربیتی انجام دهیم بهترین زمان و گزینه دانش آموزان در مقطع ابتدایی و هدایت است چرا که یادگیری در این مقطع زمانی تاثیر بیشتری دارد.

جلسات باید خروجی داشته باشند

وی، گفت: در استفاده از فضای مجازی و گوشی تلفن همراه نمی توان با خشونت رفتار کنیم و آموزش و پرورش در این زمینه می تواند نقش بسزایی ایفا نماید.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه البته آموزش کاری تخصصی است و این امر باید توسط کارشناسان انجام گردد، تاکید نمود: آموزش امری طاقت فرسا است، پس به طور کارشناسی باید خانواده ها را از عوارض نامناسب استفاده دانش آموزان از گوشی تلفن همراه آشنا کرد تا نوجوانان از آسیب های احتمالی این کاربرد آگاهی پیدا نمایند.

محمد مهرافزون مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز در این جلسه گفت: با آنالیز های به عمل آمده در سطح مدارس شهرستان بروجرد حدود 95 درصد دانش آموزان از گوشی تلفن همراه استفاده می نمایند.

وی، اضافه کرد: برای ارائه راه حل مناسب به منظور مقابله با این معضل به همت ملی مدیران و فرهنگسازی قوی درسطح شهرستان احتیاج است.

رشنو رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد نیز در این جلسه، گفت: تا کنون در زمینه امور جوانان به طور تخصصی کار نشده است و برای اجرای برنامه ها در این حوزه باید به ساختار تشکیلاتی ستاد توجه گردد.

وی، توضیح داد: جلساتی که برگزار می گردد باید خروجی داشته باشند و در این راستا کمیته هایی تخصصی تشکیل گردد تا بهتر بتوانیم مسائل جوانان را در حوزه های مختلف آنالیز و رفع کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8546

به "بی اعتنایی مدیران بروجرد به امور جوانان، کمیته های تخصصی ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتنایی مدیران بروجرد به امور جوانان، کمیته های تخصصی ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید