تیم پدیده راه زیادی در پیش دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با نتیجه 2 بر یک به سود تیم پدیده به انتها رسید، گفت: بازی سختی را مقابل تیم ذوب آهن پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه بازیکنانم با تمرکز و توان بدنی بالا توانستند این بازی را به سود خود به انتها ببرند.

تیم پدیده راه زیادی در پیش دارد

وی با بیان اینکه پدیده هنوز راه زیادی در پیش دارد، اضافه نمود: بازی مقابل ذوب آهن بازی نخست ما در جام حذفی بود و هنوز تا فینال راه زیادی در پیش داریم و نباید به خاطر این پیروزی زیاد خوشحال باشیم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم پدیده از بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و ادامه داد: بازیکنانم برای این پیروزی زحمت زیادی کشیدند و بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند که از همه آنها متشکرم و به آنها خداقوت می گویم.

وی با اشاره به آخرین دیدار پدیده در برابر ذوب آهن در لیگ برتر اضافه نمود: ذوب آهن در این بازی تغییراتی را در ترکیب ایجاد نموده بود اما بازی قبل به شناخت تیم ما از ذوب آهن بسیار یاری کرد و بازیکنان ما با نقاط ضعف و قوت ذوب آهن آشنا گردیده بودند و نیز به نقاط ضعف خودشان آشنا شدند و در این بازی اجازه نفوذ و ایجاد موقعیت را به بازیکنان حریف ندادند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی پیرامون مسائل پدیده بیان نمود: پدیده با مسائل بسیار زیادی روبه روست که اگر رفع نگردد به مسائل بزرگتری برمی خوریم اما طبق صحبت های انجام گردیده جلسات متعددی برگزار کردیم و اسپانسر جدیدی برای تیم پیدا گردیده است و قول داده تا هفته آینده این مسائل را رفع کند؛ باشگاه کوشش خود را نموده است و امیدوارم که این مسائل رفع گردد و تنها نماینده شرق کشور با مسائل بزرگتری روبرو نگردد.

سرمربی پدیده قهرمانی و موفقیت یک تیم را در گرو عوامل بسیاری دانست و اضافه نمود: عوامل و فاکتورهای زیادی وجود دارد که یک تیم به موفقیت دست پیدا کند که این عوامل باید همواره در کنار یک تیم باشد و از سوی دیگر مسائل و موانعی که در کار تیمی اخلال ایجاد می نماید رفع گردد. بازیکنان همه با جان و دل برای تیم کوشش می نمایند و من مطمئنم با حمایت مسئولان استان می توانیم روزهای بسیار خوبی را برای پدیده رقم بزنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3162

به "تیم پدیده راه زیادی در پیش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پدیده راه زیادی در پیش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید