جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین

به گزارش مجله سرگرمی، توییتر برنامه ریزی نموده تا شیوه جستجو را برای کاربران ساده تر کند. این به این معناست که وقتی کاربران قصد دارند دو یا چند توییت را همزمان مشاهده و دنبال نمایند محدودیت خاصی نداشته باشند.

جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب در سیستم جدید قدرت جدید جستجو به وسیله دسترسی به جدول زمانبندی به راحتی در دستان شماست.

بر این اساس از این پس، کاربران توییتر یک آیکون درخشان جدید را مشاهده می نمایند که به آنها امکان می دهد بین توییت های جدید یا توییت های قدیمی راحت تر بگردند.

کاربرانی که توییتر را به وسیله آیفون خود مرور می نمایند می توانند با یک کلیک ساده روی یک آیکون درخشان در بالای تایم لاین خود این کار را انجام دهند و انتظار می رود این تغییرات به زودی در اندروید و نسخه دسکتاپ نیز مشاهده گردد.

توییتر یک جدول زمانی الگوریتمی را نیز در سال 2016 منتشر کرد، اما کاربران باید برای استفاده از قابلیت جدید به بخش تنظیمات رفته و آن را خاموش نمایند. پیش از این هوش مصنوعی توییتر تشخیص می داد که ما مایلید کدام نوع محتواها را بیشتر مشاهده کنید. این شامل اشخاصی که با آنان در ارتباط هستید نیز می شد.

پیش از این و در ماه سپتامبر، شرکت توییتر اعلام نموده بود که در حال کار روی یک راه برای کنترل بیشتر کاربران در تایم لاین است و حتی به طور آزمایشی این قابلیت را اجرا نموده بود. پس از آنکه کاربران توییتر این ابزار جدید را آزمایش کردند و گزارش دادند که راضی هستند، توییتر به شکلی متمرکز تر روی آن کار کرد.

توییتر در ماه های اخیر کوشش نموده است تا کاربران جدید را جذب کند، بر همین اساس نیز تغییراتی را در جهت یاری به کاربران خود در ارائه اطلاعات بهتر انجام داده است.

اما استفاده از الگوریتم ها موجب نگرانی شده است که مبادا این شبکه با نگاه کردن به پست هایی که فکر می نماید کاربران می خواهند ببینند،ناخواسته اقدام به ایجاد یک حباب فیلتر کند که برخی از دیدگاه های سیاسی و یا تعصبات را تقویت می نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8678

به "جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی محتوا در توییتر ساده تر می گردد ، تنظیم توییت ها به دلخواه کاربر در تایم لاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید