خبرنگاران باقری کنی: تحریم توان تاب آوری در برابر عزم ملی ایرانیان را ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر ایران در توئیتی به مناسبت سالگرد دستیابی ملت ایران به فناوری هسته ای و پیشرفت در این حوزه تاکید کرد که تحریم توان تاب آوری در برابر عزم ملی ایرانیان را ندارد.

خبرنگاران باقری کنی: تحریم توان تاب آوری در برابر عزم ملی ایرانیان را ندارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش جمعه شب خبرنگاران از ستاد حقوق بشر، باقری کنی در این توئیت افزود: 20فروردین نماد اراده ملت بزرگ ایران برای استیفای حداکثری حق برخورداری از دانش، فناوری و صنعت هسته ای است . هر جانداری که در کاخ سفید حکمرانی می کند، بداند تهدید و تحریم توان تاب آوری در برابر باور دینی، عزم ملی و جهاد انقلابی ایرانیان برای پیشرفت شتابنده را ندارد.

باقری کنی چندی پیش در همین زمینه در جمع سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران با طرح چند پرسش، گفت: آیا مانع تراشی برای بهره برداری ایران از دانش و فناوری صلح آمیز هسته ای نقض آشکار حقوق بشر ملت ایران نیست؟ آیا مجازات ملت ایران با تحریم های ظالمانه به خاطر دستیابی به دانش و فناوری و صنعت صلح آمیز هسته ای نقض آشکار حقوق بشر ملت ایران نیست؟

وی با بیان اینکه آیا فشار بر ایران برای صرف نظرکردن از حقوق دفاعی، نقض فاحش حقوق بشر ملت ایران نیست؟، افزود: آیا سکوت و یا حتی حمایت از ترور دانشمند هسته ای و دفاعی محسن فخری زداه، نقض تردیدناپذیر حقوق بشر ملت ایران نیست؟

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139646

به "خبرنگاران باقری کنی: تحریم توان تاب آوری در برابر عزم ملی ایرانیان را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باقری کنی: تحریم توان تاب آوری در برابر عزم ملی ایرانیان را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید