رئیس مجلس عید غدیر خم را به شخصیت های دنیا تشیع تبریک گفت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی دنیا تشیع در کشورهای مختلف اسلامی، فرارسیدن عید غدیر را تبریک و تهنیت گفت.

رئیس مجلس عید غدیر خم را به شخصیت های دنیا تشیع تبریک گفت

متن پیام لاریجانی به توضیح ذیل است:

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خرسندم، صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت های خود را به مناسبت فرا رسیدن عیدالاکبر غدیر خم پذیرا باشید. عید غدیر خم، عید تقویت بخش جامعه اسلامی و زعامت و ولایت عهدی امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و روز اکمال دین و برکت مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است که تلالو پرتو معارف اسلامی - شیعی آن، به تحکیم و همدلی و وحدت جامعه اسلامی کوشیده است.

غدیر خم، روزی است که پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و اله و سلم باتعیین حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام به مقام عظمای ولایت ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین کرده و الگوی حکومت اسلامی را ارائه فرمودند، فرصت را مغتنم شمرده، آرزوی صلح، ثبات، امنیت و رفاه امتاسلامی در سراسر گیتی و موفقیت، بهروزی و سعادت حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1924

به "رئیس مجلس عید غدیر خم را به شخصیت های دنیا تشیع تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس عید غدیر خم را به شخصیت های دنیا تشیع تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید