رقابت 250 نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه شریف، این رقابت با هدف شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار، 28 تا 30 شهریورماه جاری برگزار می گردد.

رقابت 250 نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف

در این مسابقه تیم هایی شامل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز، 48 ساعت زمان دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده سازی نمایند.

در این رویداد حدود 400 نفر از برنامه نویسان کشور ثبت نام کردند که پس از آنالیز های اجرا شده 250 نفر جواز ورود به مسابقات را دریافت کردند.

این افراد در قالب 70 تیم از دانشگاه های کل کشور شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، شهید چمران اهواز، بوعلی سینا همدان و از شهرستان های مشهد، اصفهان، یزد، کرمانشاه، شیراز، گلستان، تبریز، بناب، بابل، گلستان، زنجان، بوشهر در این مسابقه حضور دارند.

ماراتن برنامه نویسی پنجشنبه 28 شهریور ساعت 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 17:30 روز شنبه 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در این مدت تیم های برنامه نویس بدون وقفه مشغول کار خواهد بود. پس از اتمام مسابقات تیم ها جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت نموده و شرکت های سرمایه گذار رویداد نیز تمایل به استخدام این تیم ها خواهند داشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45422

به "رقابت 250 نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 250 نخبه برنامه نویسی موبایلی در دانشگاه شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید