روسیه کوشش می نماید در انتخابات پارلمانی اروپا مداخله کند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، سرویس های اطلاعاتی اروپا می گویند با توجه به شواهدی که به دست آورده اند روسیه در کوشش است از انتخابات پارلمانی اروپا به عنوان فرصتی برای بی ثبات کردن اتحادیه اروپا بهره بگیرد.

روسیه کوشش می نماید در انتخابات پارلمانی اروپا مداخله کند

بر اساس روسیه می کوشد به وسیله حمایت احزاب دوستدار روسیه و مخالف اتحادیه اروپا در شبکه های اجتماعی و رسانه های چندزبانی مانند راشا تودی بر نتیجه انتخابات مجلس اروپا تأثیر بگذارد.

سرویس های اطلاعاتی اروپا می گویند بیش از همه فعالان سیاسی و رأی دهندگان جوان را تحت تأثیر اقدامات خود قرار دهند.

بنا بر گزارش این سرویس ها که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری آلمان قرار گرفته، نفوذ روسیه در جریان های انتخاباتی اروپا نامحسوس تر از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و یا انتخابات 2017 فرانسه است.

در زمان رقابت های انتخاباتی آمریکا خبر انتشار رایانامه های هک شده هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها و رقیب اصلی دونالد ترامپ، به نحوی در رسانه ها انتشار یافت که صلاحیت وی برای ریاست جمهوری زیر سوال برود.

انتخابات مجلس اروپا در بحبوحه بحث بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در روزهای بیست و سوم تا بیست و ششم ماه می (دوم تا پنجم خرداد) در کشورهای عضو این اتحادیه برگزار می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19181

به "روسیه کوشش می نماید در انتخابات پارلمانی اروپا مداخله کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه کوشش می نماید در انتخابات پارلمانی اروپا مداخله کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید