رکوردزنی خرید هفته آخر سال کاربران در اپ استور اپل

به گزارش مجله سرگرمی، اپل خاطرنشان کرد که مصرف کنندگان در آخرین هفته سال 2020 حدود 1.8 میلیارد دلار در فروشگاه برنامه این شرکت هزینه کردند که در مقایسه با 1.42 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته رشد فروش را نشان می دهد.

رکوردزنی خرید هفته آخر سال کاربران در اپ استور اپل

به گزارش خبرنگاران، این غول فناوری بیان کرد عمده هزینه ها بین شب کریسمس و شب سال نو برای بازیها بود. در تعطیلات نخستین روز سال نو 540 میلیون خرید از فروشگاه اپ استور اپل انجام گرفت که بالاتر از 386 میلیون دلار در نخستین روز سال 2020 بود. بعضی از اپلیکیشنهایی که بیشترین دانلود را در سال 2020 داشتند شامل زوم و دیسنی پلاس بودند. اپل بیان کرد این شرکت اکنون مجموعا 200 میلیارد دلار به طراحان برنامه پرداخت نموده است که بالاتر از 155 میلیارد دلار در یک سال پیش بود.

اپل در بیانیه ای به عملکرد بعضی از سرویسهای دیگرش مانند اپل موزیک و اپل تی وی پلاس اشاره نمود اما آمار مشترکان آنها را اعلام نکرد. این شرکت بیان کرد خدمات پرداخت موبایلی Apple Pay اکنون در 90 درصد فروشگاههای آمریکا پذیرفته می گردد و سرویس Apple Book اکنون ماهانه 90 میلیون کاربر فعال دارد.

خدمات به بخشی بسیار مهمی از کل درآمدهای اپل تبدیل شده است و در سال 2020 بیش از 53 میلیارد دلار درآمدزایی داشت که معادل 20 درصد از کل درآمد اپل بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فروشگاه اپ استور یکی از بزرگترین منابع درآمد اپل در بخش خدمات محسوب می گردد اما در یک سال اخیر از سوی رگولاتورها و طراحان به دلیل درصدی که از سازندگان اپلیکیشن دریافت می نماید، هدف انتقاد قرار گرفته است.

مجله عکس: مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

آسمان تو: آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128334

به "رکوردزنی خرید هفته آخر سال کاربران در اپ استور اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردزنی خرید هفته آخر سال کاربران در اپ استور اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید