رکورد پرسپولیس: پیروزی با گل های نیمه اولی

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس در هر بازی که در نیمه اول دروازه حریفان را باز نموده، در نهایت با پیروزی زمین را ترک نموده است.

رکورد پرسپولیس: پیروزی با گل های نیمه اولی

رکورد پرسپولیس: پیروزی با گل های نیمه اولی

پرسپولیس در 5 دیدار از 6 بازی اخیر خود (پیش از بازی با ذوب آهن) در لیگ هجدهم آمار جالبی را به ثبت رسانده. اینگونه که در هر بازی در نیمه اول دروازه حریفان را باز نموده، در نهایت با پیروزی زمین را ترک نموده است. این روند پرسپولیس از هفته بیستم برابر صنعت نفت آبادان و با گل علی علیپور در دقیقه 21 شروع شد. آنهم در حالی که در هفته بیست و یکم که پرسپولیس به تساوی یک - یک برابر نساجی رضایت داد، در نیمه اول پیروز به گلزنی نشده بود.

در هفته بیست و دوم، پرسپولیس با گل علی علیپور در دقیقه 10، احمد نوراللهی در دقیقه 31 و سیامک نعمتی در دقیقه 40 با رجحان 3 گل نیمه اول بازی برابر سپیدرود را به انتها رساند و در نهایت آن بازی را 3 بر 1 برد. دربی تهران هم در حالی با گل احمد نوراللهی به نفع تیم برانکو به انتها رسید که شماره 8 پرسپولیس در دقیقه 21 رجحان را از آن این تیم کرد.

در شهرقدس سیامک نعمتی در آخرین دقیقه نیمه اول گل زد و پرسپولیس بازی با پیکان را هم دو بر صفر به سود خودش تمام کرد.

مقابل سایپا هم گلی که بشار رسن در دقیقه 32 برای تیم برانکو به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند تا در نیمه دوم پس از رد و بدل شدن 3 گل دیگر در نهایت قرمزها با نتیجه 3 بر 2 برنده لقب بگیرند و آمار پیروزی های خود با گل های نیمه اولی را بهتر نمایند.

11

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19908

به "رکورد پرسپولیس: پیروزی با گل های نیمه اولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد پرسپولیس: پیروزی با گل های نیمه اولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید