سقف بیمه در 2 ماه مرداد و شهریور برداشته می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، فرزین گفت: بنابر دستور وزیر بهداشت، پذیرفتن اسناد بیمه ای بیمارستان ها و مراکز درمانی در ماه های مرداد و شهریور از سوی سازمان بیمه سلامت انجام می گردد.

سقف بیمه در 2 ماه مرداد و شهریور برداشته می گردد

کوروش فرزین معاون بیمه سلامت و مدیر کل بیمه سلامت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به برداشته شدن سقف بیمه اظهار کرد: بنابر دستور وزیر بهداشت، پذیرفتن اسناد بیمه ای بیمارستان ها و مراکز درمانی در ماه های مرداد و شهریور از سوی سازمان بیمه سلامت انجام می گردد و به اصطلاح سقف بیمه در 2 ماه مرداد و شهریور برداشته می گردد.

او ادامه داد: افراد بیمه شده می توانند از خدمات بیمارستانی بدون در نظر دریافت سقف بیمه استفاده نمایند و بیمه سلامت، اسناد بیمارستان و مراکز درمانی را بدون هیچ گونه سقفی و با توجه به هزینه ها می پذیرد و تمام مبالغ هزینه شده مطابق با اسناد به بیمارستان ها و مراکز درمانی پرداخت می گردد.

فرزین تاکید نمود: بیمارستان ها و مراکز درمانی اقداماتی مدیریتی در زمینه هزینه کرد رعایت می نمایند و خودشان بهتر از صندوق های بیمه گر کار مدیریت هزینه ها و صرفه جویی را به خوبی انجام می دهند.

علت تفاوت میزان حقوق پزشکان چیست؟مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اعلام کرد: برداشته شدن سقف هزینه ها با این هدف صورت گرفته است که دانشگاه ها فرصت اجرای برنامه های خود را داشته باشند و مراکز دانشگاهی نیز بتوانند خدمات خود را به خوبی ارائه دهند و این بدین معنی نیست که بیمارستان ها هر کاری را که مطابق میلشان باشد انجام دهند و باید طوری اقدام نمایند که دخل وخرج آن ها با یکدیگر تطابق داشته باشد.

او یادآوری کرد: برداشته شدن سقف هزینه ها با دستور وزیر بهداشت، تقاضا های القایی ایجاد نمی کند زیرا مراکز درمانی مراقب هزینه های خود و نسخه های تجویزی هستند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43136

به "سقف بیمه در 2 ماه مرداد و شهریور برداشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف بیمه در 2 ماه مرداد و شهریور برداشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید