فریبا محمدیان: مشارکت حضور بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما لذت بخش بود

به گزارش مجله سرگرمی، فریبا محمدیان، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره حضور بانوان در استادیوم آزادی گفت: مشارکت حضور بانوان در استادیوم برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما برایم بسیار لذت بخش بود.

فریبا محمدیان: مشارکت حضور بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما لذت بخش بود

فریبا محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در یکی از بازی های تاریخی فوتبال ایران شاهد حضور بانوان در استادیوم بودیم. فوتبال اقبال بالایی دارد و ورزش مردمی است اما این ورزش مختص مردان نیست و بانوان کشورمان نیز علاقه مند هستند در تماشای این ورزش سالم و زیبا سهیم باشند.

وی اضافه کرد: مشارکت حضور بانوان در استادیوم برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما برایم بسیار لذت بخش بود. قبل از توجه به بازی بیشتر به این مشارکت توجه داشتم. خداراشکر به همت وزارت ورزش و جوانان و همه دست اندرکاران شرایطی مهیا شد تا تعدادی از بانوان در استادیوم حضور پیدا نمایند.

معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از تمانی رسانه ها نیز تشکر می کنم که همکاری لازم را در این خصوص داشتند تا این بازی خاطره انگیز را با حضور شیرزنان ایران ببینیم. امیدوارم این مشارکت ادامه داشته باشد و در مسابقات ملی آتی بانوان بیشتری را به استادیوم دعوت کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6176

به "فریبا محمدیان: مشارکت حضور بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما لذت بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا محمدیان: مشارکت حضور بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس و کاشیما لذت بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید