مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، احمدعلی بابایی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان گفت: لیگ باشگاه های شطرنج استان همدان با حضور 200 شطرنج باز در قالب 37 تیم در 11 دور به روش سوئیسی از امروز جمعه 27 مهرماه در همدان شروع می گردد.

مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان برگزار می گردد

وی اضافه کرد: تمامی مدارس شطرنج استان همدان در این مسابقات حضور پیداکرده اند و استقبال بی نظیر از این مسابقات باعث شده ثبت نام را به دلیل محدودیت مکان برگزاری مسابقات متوقف کنیم کااینکه این رقابت ها تا 7 دی ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان بابیان اینکه حضور این تعداد تیم در لیگ استانی در کشور بی سابقه است، گفت: متأسفانه مشکل اصلی کمبود فضا برای برگزاری این مسابقات است.

بابایی مطرح کرد: داشتن لیگ پویا و فعال می تواند به استعدادیابی و رشد شطرنج بازان استان یاری کند چون در فضای رقابتی می توان شطرنج بازان مطرحی را کشف کرد.

لازم به ذکر است؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان با حضور 37 تیم در 11 دور به روش سوئیسی و ریتد برگزار می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4913

به "مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید