منطقه تماشایی Huanglong در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین

به گزارش مجله سرگرمی، Huanglong به خاطر پنج عدد از جاذبه های اصلی آن یعنی ponds رنگین کمان، sandbars سنگ آهک، قله های برفی و پوشیده از برف و جنگل های بکر مشهور است. همچنین به عنوان دره اژدهای طلایی نیز شناخته می گردد و رسم اصلی آن، ردیف های آن از ponds سنگ آهک multihued با سایه of متر 5، 588 متر در پس زمینه است.

منطقه تماشایی Huanglong در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین

ترتیب به وسیله یک حوضه که کربنات کلسیم با ته رنگ زرد و آهک سنگ آهک باعث جاری شدن آب در روزه ای آفتابی می گردد، به رنگ های صورتی، فیروزه ای، زرد و سبز می گردد. این مقصد توریستی محبوب در تور چین به اندازه پارک Jiuzhaigou نزدیک نیست، بلکه یک منطقه زیبا و زیبا برای بازدید است.

پارک ملی Huanglong

بیشتر بازدیدنمایندگان to به خوبی مطلع هستند که پارک Jiuzhaigou نزدیک یکی از جاذبه های گردشگری است. قیمت های ورودی برای هر دو پارک نسبتا ً مشابه هستند و هر دوی آن ها سهم عادلانه آن ها از جاذبه های را دارند بنابراین اگر پول نقد نباشد، پارک ملی Huanglong باید یک توقف دیگر در برنامه سفر شما باشد.

این پارک سه تا چهار ساعت پیاده روی آرام و roundtrip است؛ ارتفاع آن آب و هوا را تضمین می نماید و بلندترین استخرها - که در 3500 متر قرار گرفته - برخی از زیباترین مناظر چین هستند. اگر بین ماه های سپتامبر و اکتبر از Huanglong بازدید کنید، دوباره به باک خود ضربه می زنید - دمای هوا عالی است و خورشید در طول روز با نشاط می درخشد.

در پشت معبد Huanglong واقع شده است حوضچه های خیره نماینده در پارک مانند Wuchaichi - همچنین به عنوان استخر پنج رنگ شناخته شده است. بازدیدنمایندگان که می خواهند به قله برسند، می توانند بر روی ماشین کابلی که بر روی کوه نوردی قرار دارند را بر روی کوه نوردی قرار دهند و بتوانند دیدگاه زرق و برق دار کوه نورد را تضمین نمایند.

تاریخچه

پارک ملی Huanglong کوچک تر از پارک ملی more در نزدیکی Juizhaigou است. این پارک در حدود 155 مایل دورتر از چنگدو در استان سیشوان به وجود آمده است و در جنوب محدوده Minshan در شهرستان Songpan واقع شده است. با Xuebao پیک به عنوان پس زمینه خود، مشهور است به حوضچه های سنگی که در پشت آن قرار دارند و توسط جنگل دست نخورده احاطه شده است - به خاطر سواحل، دریاچه ها، چشمه ها، آبشارها، و غارهای خود مشهور است. برکه از برف آب شده قله های کوهستانی سرچشمه می گیرد - the که از زیر زمین بالا می آیند، همراه با کربنات کلسیم در آب، به حوضچه های چند رنگ تبدیل می شوند.

پارک ملی Huanglong بیشتر از چند جاذبه خوب است؛ بهترین زمان برای بازدید از آن صبح زود است که هوا مه آلود و سرد است. معبد Huanglong - که به نام اژدهای زرد مشهور است - در پای قله Snow Treasure واقع شده است و اصولا ً برای پرستش الهه سرور به کار می رود. یکی دیگر از جاذبه های مهم Huanglongs، Feipuliuhui - هم چنین به عنوان آبشار درخشان شناخته می گردد. از فاصله ای دور این ارتفاع 14 متر ارتفاع به نظر می رسد که از آسمان پایین می آید. گفته می گردد که این استخر شنا مکان مقدسی است که در آن موجودات فنا ناپذیری برای"پرورش virtues"حمام می کردند.

ویژگی ها و مشخصه ها

نمایشگاه بزرگ معبد: نمایشگاه بزرگ معبد در ماه ششم هر ششمین ماه قمری به یادبود روزی برگزار می گردد که اژدهای زرد به بودا رسید.

آبشار یخی: آبشار تابان یک آبشار high - متری است که از میان درختان انبوه می گذرد و ده ها سنگ مطبق را به زمین می زند.

غار اژدها: غار اژدهای زرد پشت معبد (معبد) واقع شده است. سقف ها فراوان هستند و در طول زمستان یخ و آبشارهای یخ , فضای داخلی را تزیین می نمایند. اغلب به خاطر سه مجسمه مشهور مینگ که به خوبی شناخته شده , دیده می گردد.

معبد اژدهای سبز شامل سه ساختمان کوچک است که با هم یک اژدهای غول پیکر انتزاعی تشکیل می دهند. اولین معبد به عنوان رئیس اژدها شناخته می گردد در حالی که مرکز و معابد عقبی به همان نسبت کمر و دم را نشان می دهند.

استخرهای پنج رنگی: در بلندترین قله دره , در بلندترین قله دره قرار دارند , این استخرها در پارک به خوبی شناخته می شوند و تنوع رنگ ها را منعکس می نمایند.

غار غار نشین: غار شستشوی بدنه نیز معروف است , غار عریض با ارتفاع یک متر و غار عریض با عرض بالا - زرد و سفید - سفید. گفته می گردد که ورودی آن , افراز بخار آب است و گفته می گردد که این فضای مقدس , صندلی فنا ناپذیری برای پرورش فضایل آن ها است.

آبگیرها که به عنوان آبگیرهای میهمان با میهمان شناخته می شوند , شامل یک حوضچه به شکل عجیب و غریب در اندازه های مختلف است که در اندازه های مختلف به بیش از 4000 متر مربع گسترش می یابند که همپوشانی و انتشار موسیقی را منتشر می نمایند.

حوضچه آرام نماینده: در میان بوته های آلپ , حوض گل گردان تعدادی فواره دارد که از آب های زلال سرچشمه می گیرند و باعث ایجاد الگوهای هندسی در سطح آب می شوند.

چه خوب است که بدانم

دمای متوسط در اطراف این منطقه در درجه سانتیگراد است. بهترین زمان برای دیدن این است که صبح ها هوا مه آلود و خنک باشد. شاید تا آگوست فصل بارانی باشد.

مسیرهای دیدنی و دیدنی بهترین راه برای رفتن به مناظر هستند اما جلوتر از جمعیت بایستید و یا از دیدن استخرها و آبشارهای زیبا جلوگیری کنید.

تلفن های همراه با رومینگ بین المللی قادر به دریافت یک سیگنال در اینجا خواهند بود.

همچنین کافه های عمومی و کافه های اینترنتی در سراسر منطقه پخش شده اند.

ساعت باز: 1.

دامنه قیمت: فصل اوج (آوریل - 22 نوامبر - 22 نوامبر)

فصل اوج - اوج (ماه نوامبر - 17 مارچ 2010)

چطور باید به آنجا برسیم: از یک اتوبوس , یک اتوبوس وجود دارد که در پارک ملی واقع شده است. این سفر سه ساعت طول می کشد اما سفر بازگشت نیازمند مهارت است.

پارک ملی

ساعت باز: 1.

دامنه قیمت: فصل اوج (11 آوریل - 22 نوامبر) - - فصل اوج - اوج (ماه نوامبر - 17 مارچ 2010) - -

چطور باید به آنجا برسیم: از یک اتوبوس , یک اتوبوس وجود دارد که در پارک ملی واقع شده است. این سفر سه ساعت طول می کشد اما سفر بازگشت نیازمند مهارت است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5231

به "منطقه تماشایی Huanglong در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه تماشایی Huanglong در نزدیکی میراث جهانی یونسکو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید