نارضایتی مردم از روند طولانی صدور پروانه ساختمانی در همدان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کامران گردان ظهر دوشنبه در شورای شهر همدان با انتقاد از طولانی شدن روند صدرو پروانه های ساختمانی در همدان اضافه کرد: متأسفانه روند صدور پروانه بسیار طولانی شده که این روند هم به ضرر مردم و هم به ضرر شهرداری است.

نارضایتی مردم از روند طولانی صدور پروانه ساختمانی در همدان

گردان باتاکید بر اینکه سیاست شورای شهر همدان اجرای این مصوبه تسهیل در امور روند صدور پروانه است، اظهارداشت: علیرغم اینکه مصوبه تسهیل در امور روند صدور پروانه به شهرداری اعلام شده اما تاکنون در این زمینه اقدام مناسبی صورت نگرفته و مقاومتی در این راه وجود دارد.

رئیس شورای شهر همدان تأکید کرد: شهرداری همدان باید برای حل این مشکل و ایجاد رضایتمندی مردم راهکاری اساسی بیندیشد.

اسناد برای صدور پروانه ساختمانی در یک مکان متمرکز نیست

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر بایگانی اسناد لازم برای پروانه ساختمانی در یک مکان متمرکز نیست و همین مسئله باعث شده تا کنون این فرآیند تسهیل نگردد.

نرگس نورالله زاده با بیان اینکه تا مجموعه بایگانی متمرکز نگردد امکان صدور الکترونیکی پروانه فراهم نخواهد شد، اضافه کرد:در حال حاضر حوزه درآمد شهرداری آماده این اتفاق نیست و باید برای درآمدسازی فرمول بندی گردد تا بتوانیم به صورت الکترونیکی اقدامات اجرایی پذیرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر همدان تاکید نمود: باید به سمت عدالت محوری ارزش محاسباتی پیش رفت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9763

به "نارضایتی مردم از روند طولانی صدور پروانه ساختمانی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی مردم از روند طولانی صدور پروانه ساختمانی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید