نفت آبادان راهی فینال لیگ بسکتبال شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دیدار چهارم تیم های نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور امروز چهارشنبه در آبادان برگزار گردید و طی آن بازیکنان تیم نفت پیروز شدند حریف مهمان خود را با نتیجه 74‬ بر ‬ 65‬ شکست دهد.

نفت آبادان راهی فینال لیگ بسکتبال شد

این نتیجه در حالی بدست آمد که تیم نفت روز گذشته و در دیدار سوم برابر پتروشیمی که میزبان آن بود نیز صاحب فزونی 79 بر 70 شده بود.

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال و در جریان دیدارهای اول و دوم دو تیم پتروشیمی و نفت که به میزبانی پتروشیمی برگزار شده بود، تیم نفت در اولین بازی متحمل شکست 75 به 73 شد اما در دومین دیدار صاحب فزونی 68 بر 58 شد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت 3 از 5 برگزار می گردد. بدین ترتیب تیم نفت آبادان با فزونی از 3 دیدار از مجموع 4 دیدار برگزار شده مقابل پتروشیمی راهی فینال این مسابقات شد.

نفتی ها دو سال پیش نیز فینالیست لیگ برتر بسکتبال شده بودند و در نهایت هم با شکست مقابل پتروشیمی به عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند. آنها سال گذشته با کسب عنوان چهارم به کار خود انتها دادند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20183

به "نفت آبادان راهی فینال لیگ بسکتبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان راهی فینال لیگ بسکتبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید