واکنش امباپه به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن نسبت به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید واکنش نشان داد.

واکنش امباپه به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه که در فزونی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) پاری سن ژرمن مقابل موناکو در هفته سی وسوم لوشامپیونه فرانسه، برای پاریسی ها هت تریک کرد تا جشن قهرمانی این تیم باشکوهتر برگزار شود، درباره شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادریدِ تحت هدایت زین الدین زیدان به شبکه تلویزیونی کانال پلاس فرانسه گفت: من اینجا و در این پروژه هستم. برای رئال مادرید هم خوب است که زیدان به روی نیمکت این تیم بازگشته و من هم به عنوان یک تحسین کننده بازی آنها را تماشا خواهم کرد.

ستاره 20 ساله پاری سن ژرمن با هت تریک در بازی شب گذشته، تبدیل به اولین بازیکنی شد که از فصل 90-1989 پیروز به ثمر رساندن 30 گل در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی فرانسه شده است، اتفاقی که در در فصل 90-1989 توسط ژان پی ییر پاپین افتاده بود.

وی در این باره گفت: آخرین بازیکنی که پیروز به ثمر رساندن 30 گل در لوشامپیونه شده بود را می شناختم. بابت ثبت چنین آماری هم خشنود هستم اما فصل هنوز تمام نشده و می توانم بر شمار گل های زده خودم بیفزایم.

امباپه که هفته آینده می تواند با پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه در تقابل با رن، دومین قهرمانی خود را در فصل جاری تجربه کند، شرح داد: ما واقعاً به دنبال قهرمانی در لوشامپیونه بودیم، بنابراین از این بابت خشنود هستیم و آماده سازی خوبی برای بازی هفته آینده خواهیم داشت.

مهاجم PSG در تکمیل صحبت هایش اعلام کرد: ما بابت اتفاقی که در بازی با منچستریونایتد - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - افتاد، ناراحت شدیم، اما فوتبال ادامه دارد و باید آن بازی را به دست فراموشی بسپاریم. به هر حال با کسب دوگانه قهرمانی خشنود خواهیم شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20445

به "واکنش امباپه به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش امباپه به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید