واکنش برانکو به محرومیت محمدامین اسدی، همه بازیکنان باید محروم شوند

به گزارش مجله سرگرمی، من از اینکه کمیته اخلاق هم او را یک ماه محروم نموده خبر ندارم اما اگر به خاطر اینستاگرام او را محروم نموده باشند، پس بیش از 70 درصد بازیکنان باید محروم شوند.

واکنش برانکو به محرومیت محمدامین اسدی، همه بازیکنان باید محروم شوند

به گزارش خبرنگاران ، بخاطر فعالیت شبانه در اینستاگرام، محمدامین اسدی از اردوی تیم امید اخراج و بعد هم با حکم کمیته اخلاق یک ماه از فعالیت های فوتبالی محروم شد. حتی غیبت او در سفر پرسپولیس به قطر را خیلی ها برخورد برانکو با این بازیکن بی انضباط تلقی کردند اما خودش حرف های دیگری می زند: من هنوز درست و حسابی در جریان اینکه او چه نموده، قرار نگرفته ام اما او در تیم امید جریمه گردیده است. حالا به نظر شما من باید او را بکشم؟ او یک بازیکن جوان است و اشتباهی انجام داده که اخراج از اردو بدترین جریمه برای یک بازیکن می تواند باشد. بیشتر از این باید چه کنیم؟ اسدی یک بازیکن جوان است و جوان هم حق دارد که اشتباه کند. او فقط 19 سال سن دارد و بیشترین جریمه برایش این بود که از تیم امید اخراج شد. او مجازات شد و تاوان کاری را که نموده بود، داد. من از اینکه کمیته اخلاق هم او را یک ماه محروم نموده خبر ندارم اما اگر به خاطر اینستاگرام او را محروم نموده باشند، پس بیش از 70 درصد بازیکنان باید محروم شوند.

2 - 180

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1983

به "واکنش برانکو به محرومیت محمدامین اسدی، همه بازیکنان باید محروم شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش برانکو به محرومیت محمدامین اسدی، همه بازیکنان باید محروم شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید