پاسخ رد پرسپولیس به کره ای ها ، قیمت علیپور بالاتر است

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیسی ها با انتقال علیپور به کره موافق نیستند و دلیل این مخالفت هم پیشنهاد نه چندان چشمگیر باشگاه کره ای برای جذب علیپور است.

پاسخ رد پرسپولیس به کره ای ها ، قیمت علیپور بالاتر است

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال سامسونگ کره برای جذب علی علیپور پا پیش گذاشته و درباره قیمتی که حاضر است در قبال او بپردازد، پیشنهادهایی هم به باشگاه پرسپولیس ارائه داده است. پرسپولیسی ها اما با این انتقال زیاد موافق نیستند و دلیل این مخالفت هم پیشنهاد نه چندان چشمگیر باشگاه کره ای برای جذب علیپور است.

بر اساس اخبار رسیده باشگاه سامسونگ کره می خواهد در ازای پرداخت 800 هزار دلار، علیپور را جذب کند. در واقع 400 هزار دلار از این پول به علیپور می رسد و 400 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس ، که مدیران با این مبلغ مخالفت نموده اند.

احتمالاً مذاکرات برای بالاتر بردن قیمت با باشگاه سامسونگ ادامه خواهد داشت اما اینکه این باشگاه کره ای برای جذب علیپور چقدر حاضر گردد رقم قرارداد را بالا بیاورد، هنوز تعیین نیست.

علیپور بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس است و طبیعی است که این باشگاه نخواهد به راحتی او را از دست بدهد. آن هم در شرایطی که با انتها محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه، پرسپولیس می تواند با حفظ علیپور با قدرت بیشتری در لیگ ظاهر گردد.

160 - 11

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7586

به "پاسخ رد پرسپولیس به کره ای ها ، قیمت علیپور بالاتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رد پرسپولیس به کره ای ها ، قیمت علیپور بالاتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید