65 نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، علیمراد مرادی مجد در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی 65 نیروگاه خورشیدی گفت: صدور مجوز برای راه اندازی 15 نیروگاه بزرگ خورشیدی با ظرفیت 200 تا 500 کیلو وات در سطح استان در دست اقدام است.

65 نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می گردد

وی از انعقاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد برای راه اندازی 50 نیروگاه خورشیدی اطلاع داد و اضافه کرد: از این تعداد تاکنون 36 نیروگاه به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه اظهار داشت: ظرفیت تولیدی این نیروگاه ها پنج کیلو وات است که برق تولیدی آنان به صورت تضمینی تا 20 سال خریداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشترکین دارای انشعاب برق صنعتی، کشاورزی و خانگی می توانند با شرکت توزیع تفاهم نامه راه اندازی نیروگاه خورشیدی منعقد و ما تولیدات آن را به صورت تضمینی خریداری می کنیم.

مرادی مجد درباره برق مصرفی طی 6 ماه نخست سال جاری نیز گفت: میزان مصرف برق نسبت به نیمه نخست سال قبل 2 درصد رشد و پیک مصرف نیز با رشد یک درصدی و میزان 727 مگاواتی در مرداد ماه رخ داد.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای زلزله سال گذشته سرپل ذهاب تاکنون برق رسانی به کانکس ها، منازل و نیز کارگاه های برپا گردیده در این مناطق انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با بیان اینکه تامین برق متقاضیان جدید و فروش انرژی در دستور کار این شرکت است از وجود 450 هزار مشترک برق اطلاع داد و گفت: زیر ساختهای برق در استان به گونه ای است که امکان تامین برق در همه نقاط استان وجود دارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4434

به "65 نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "65 نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید