اهدای سوت نقره ای داوری جهانی کاراته به کیکاوس سعیدی

به گزارش مجله سرگرمی، در حاشیه دیدار رئیس سوئدی کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با صالحی امیری، سوت نقره ای داوری جهانی کاراته به پاس سال ها فعالیت در داوری کاراته به کیکاووس سعیدی اهدا شد.

اهدای سوت نقره ای داوری جهانی کاراته به کیکاوس سعیدی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، خاویر اسکالانته رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته که جهت برگزاری استاژ داوری به تهران سفر نموده است با حضور صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته و جواد سلیمی رئیس کمیته داوران با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت و گو کرد. در حاشیه این دیدار از سوی اسکالانته به پاس سال ها حضور کیکاوس سعیدی در داوری جهانی و فعالیت در این زمینه نشان ویژه سوت نقره ای داوری جهانی به وی اهدا و این نشان از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بر روی سینه سعیدی نصب شد. کیکاوس سعیدی دارای دان 8 کاراته بوده و دو دوره ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته را بر عهده داشت و رئیس سبک شوتوکان و دارای مدرک جهانی داوری است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3716

به "اهدای سوت نقره ای داوری جهانی کاراته به کیکاوس سعیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای سوت نقره ای داوری جهانی کاراته به کیکاوس سعیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید