تیراندازی قهرمانی دنیا - کره جنوبی، تیم میکس تفنگ جوانان ایران به نقره رسید

به گزارش مجله سرگرمی، تیم میکس تفنگ جوانان ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو به مدال نقره دست یافت.

تیراندازی قهرمانی دنیا - کره جنوبی، تیم میکس تفنگ جوانان ایران به نقره رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها درحالی امروز در شهر چانگون کره جنوبی پیگیری شد که تیم میکس تفنگ جوانان کشورمان با ترکیب آرمینا صادقیان و امیر محمد نکونام با 836.2 امتیاز برای نخستین بار ضمن قرار دریافت در صندلی دوم دنیا به مدال نقره این رقابت ها دست یافت. همچنین در این ماده، دیگر تیم کشورمان با ترکیب فاطمه کرم زاده و امیرسیاوش ذوالفقاریان با 830.9 امتیاز در صندلی دهم دنیا ایستاد. در این ماده تیم ایتالیا اول شد و تیم هند پس از ایران در صندلی سوم ایستاد. این رقابت ها در رشته تراپ، تفنگ 50 متر درازکش و تپانچه بادی (بانوان) در حال پیگیری است. پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از 10 تا 24 شهریورماه با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور دنیا در شهر چانگون کره جنوبی برگزار می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2434

به "تیراندازی قهرمانی دنیا - کره جنوبی، تیم میکس تفنگ جوانان ایران به نقره رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی قهرمانی دنیا - کره جنوبی، تیم میکس تفنگ جوانان ایران به نقره رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید