طرح اولیه قایق تفریحی خورشیدی ارائه شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به تازگی قایق تفریحی نوآورانه ای طراحی گردیده که با انرژی خورشیدی کار می نماید. این قایق می تواند بدون توقف برای سوخت گیری به سراسر دنیا سفر کند.

طرح اولیه قایق تفریحی خورشیدی ارائه شد

این قایق برقی Solarlmpact نام گرفته و طراحان سوئیسی آن را طراحی نموده اند. طول این قایق از نهنگ آبی طولانی تر است و روی آن با پنل های خورشیدی پوشیده گردیده است. تخمین زده می گردد پنل های خورشیدی مساحتی حدود 300 مترمربع از سقف قایق را در برگیرند.

این قایق علاوه بر خدمه می تواند 10 مسافر را جابه جا کند. همچنین مجهز به هوش مصنوعی است و فقط یک نفر می تواند آن را راهنمایی کند.

قایق مذکور با طول 24 متر مجهز به باتری 800 کیلووات ساعتی است. قایق با یکبار شارر باتری می تواند به مدت 10 ساعت سفر کند. بیشترین سرعت آن 40 کیلومتر برساعت است. البته این قایق دارای دو موتور بنزینی با قدرت 87 اسب بخار نیز است.

شرکت سوییسی SolarlmpactAG پس از 5 سال کوشش این طرح را ارائه نموده است. به گفته این شرکت با فراوری انرژی از نورخورشید از میزان سروصدای موتورهای معمول در قایق کاسته می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3485

به "طرح اولیه قایق تفریحی خورشیدی ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اولیه قایق تفریحی خورشیدی ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید