ماهینی: با طرفداران، شانس صعود ما بیشتر است

به گزارش مجله سرگرمی، امید زیادی به حضور طرفداران در استادیوم داریم و با یاری آنها شانس صعودمان خیلی بیشتر خواهد شد.

ماهینی: با طرفداران، شانس صعود ما بیشتر است

به گزارش خبرنگاران ، شانس صعود به نیمه نهایی را حسین ماهینی برای پرسپولیس و الدحیل برابر می داند اما می گوید این به شرطی است که هیچ طرفداری در استادیوم آزادی نباشد: بازی خیلی سختی داریم اما به نظرم شانس صعود دو تیم 50درصد است. البته ما امید زیادی به حضور طرفداران در استادیوم داریم و با یاری آنها شانس صعودمان خیلی بیشتر خواهد شد. پتانسیل بزرگ تیم ما، حضور طرفداران است و مانند سه چهار بازی قبلی مان در لیگ قهرمانان منتظر حضور 100 هزار طرفدار هستیم در حالی که می دانیم 40 میلیون طرفدار دیگر هم در خانه ما را دعا می نمایند. هدف باشگاه و بازیکنان این است که این طرفداران را خوشحال نمایند. حدود 60 درصد از بازیکنان ما مصدومیت هایی دارند، اما باغیرت و درد بازی می نمایند، فقط به خاطر طرفداران. کوشش می کنیم در بازی فردا هم آنها را خوشحال به خانه هایشان بفرستیم. امیدوارم طرفداران مثل همیشه حضور پرشوری در استادیوم داشته باشند چون واقعا به حمایت آنها احتیاج داریم اما از آنجا که در صورت صعود به نیمه نهایی در بازی برگشت آن مرحله هم میزبان هستیم، خیلی مهم است طرفداران طوری رفتار نمایند که خدایی ناکرده اتفاقی برای تیم حریف یا داور مسابقه رخ ندهد و بهانه ای دست کسی ندهیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس سپس از اهمیت گل نخوردن این تیم گفته: بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان متفاوت است اما خوشبختانه بچه های ما تجربه خوبی دارند. در لیگ بیشتر تیم ها مقابل ما دفاع می نمایند اما ما مقابل الدحیلی بازی می کنیم که یکی از بهترین تیم هاست و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس می دانند که این تیم مقابل ما عقب نمی نشیند و دنبال این است که با زدن گل اول خیال خود را راحت کند اما ما هم بیکار ننشسته ایم و صددرصد تمرکزمان را روی پیروزی در این بازی و صعود گذاشته ایم.

2 - 270

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3393

به "ماهینی: با طرفداران، شانس صعود ما بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: با طرفداران، شانس صعود ما بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید