مردانی: خدا شاهد است که کل توانم را گذاشتم

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش کشتی ایران بعد از کسب مدال برنز، از کوشش برای دریافت مدال خوشرنگ تر در رقابت های جهانی خبرمی دهد.

مردانی: خدا شاهد است که کل توانم را گذاشتم

به گزارش خبرنگاران ، مهرداد مردانی قهرمان کشتی ایران پس از کسب مدال برنز در وزن 60 کیلوگرم در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: اول خدا را شکر می کنم که توانستم مدال برنز را بگیرم و دست خالی از این بازی ها نروم. ان شاءالله در مسابقات جهانی بتوانم جبران کنم و مدال بهتری بگیرم.

ملی پوش کشتی ایران درباره حریف ژاپنی اش و این که گفته گردیده او گربه سیاه ایرانی هاست نیز اینطور اظهار نظر کرد: خیر این طور نیست. کشتی گیرانی هم بودند که بتوانند او را ببرند. او کشتی گیر خوبی است اما نه این که نشود او را شکست داد. ان شاءالله در مسابقات جهانی نقاط ضعف را بپوشانم و قهرمان شوم.

او در خاتمه گفت: امیدوارم مردم راضی باشند. من تمام زورم را زدم حالا اگر دوست داشتند با نه من تلاشم را کردم. فقط در یک مبارزه غافلگیر شدم ولی خدا شاهد است که کل توانم را گذاشتم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1301

به "مردانی: خدا شاهد است که کل توانم را گذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی: خدا شاهد است که کل توانم را گذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید