منشا و نعمتی، درگیری در زمین، آشتی در اینستاگرام

به گزارش مجله سرگرمی، منشا و نعمتی که بازیکنان پرسپولیس آنها را آشتی داده بودند، خاتمه دعوایشان را با انتشار عکس های مشترک در اینستاگرام اعلام کردند.

منشا و نعمتی، درگیری در زمین، آشتی در اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران ، چشمگیرترین اتفاق بازی دوستانه پنجشنبه نه پیروزی هفت بر یک پرسپولیس برابر تیم دره، بلکه درگیری گادوین منشا و سیامک نعمتی بود. دو بازیکنی که در پیکان هم همبازی بودند و در پرسپولیس زیاد کنار هم می بینیم شان. در جریان بازی دوستانه روز پنجشنبه اما که دور از چشم برانکو ایوانکوویچ برگزار گردید، منشا و نعمتی بر سر پاس ندادن یک توپ و از دست رفتن موقعیت گل پرسپولیس، با هم درگیر شدند. ابتدا درگیری لفظی و به قول خودمان یک بگومگو بود اما کار داشت به درگیری فیزیکی می کشید که بازیکنان پرسپولیس میانجیگری کردند.

سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده اجازه ندادند دعوا گسترده تر گردد اما نعمتی و منشا تا سرانجام بازی که هم تیمی هایشان آنها آشتی دادند، با یکدیگر حرف نمی زدند و به هم پاس نمی دادند. بعد از آشتی کنان سرانجام بازی اما همه چیز به حالت قبل برگشت و منشا و نعمتی سرانجام دعوا را در اینستاگرام شان اعلام کردند. نعمتی دو عکس منتشر کرد، یکی با منشا و در عکس دیگر فرزند او را در آغوش داشت و مهاجم نیجریه ای هم با انتشار یک عکس مشترک، از آشتی با نعمتی اطلاع داد.

2 - 180

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2553

به "منشا و نعمتی، درگیری در زمین، آشتی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشا و نعمتی، درگیری در زمین، آشتی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید