از اندونزی، فرجی: برخی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه برخی مسائل اجازه نداد تا تیم ایران به طلاهای بیشتری برسد٬ گفت: حق تیم مردان ایران٬ 4 نشان طلا بود.

از اندونزی، فرجی: برخی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران٬ محمدصادق فرجی روز دوشنبه در خاتمه رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 که با کسب 2 طلا٬ 3 نقره و 3 برنز برای تیم ایران همراه شد٬ گفت: باید این موفقیت را به مردم کشور و خانواده بزرگ کاراته تبریک بگویم. تیم مردان با برنامه ریزی و مراحل آماده سازی مناسبی که داشت با قدرت به جاکارتا آمد. تیم مردان ما شایسته کسب چهار طلا بود که متاسفانه روند قضاوت ها به گونه ای ادامه یافت که در حق امیر مهدی زاده و ذبیح اله پورشیب اجحاف شد.

رئیس فدراسیون کاراته درباره عملکرد تیم بانوان ایران مطرح کرد: این برای اولین بار است که هر 4 نماینده تیم بانوان ایران در بازی های آسیایی به مدال رسیدند که این مسئله موفقیت ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه بازی های آسیایی برنامه کوتاه مدت فدراسیون کاراته بود٬ گفت: المپیک 2020 هدف اصلی است که پیش از آن در رویدادهای مهمی شرکت خواهیم کرد. اکنون باید برای حضور در قهرمانی دنیا که به میزبانی اسپانیا برگزار می گردد آماده شویم. کاراته از رشته های موفق ورزش ایران است و وعده همه ما مدال آوری در المپیک 2020 خواهد بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1596

به "از اندونزی، فرجی: برخی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، فرجی: برخی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید